czwartek, 6 marca 2014

Magia wspomnień

Chyba każdy chciałby zachować wspomnienia,zwłaszcza te dobre.Gdy urodził się Bartuś wiedziałam,że tych pięknych wspomnień będzie ogrom-nie myliłam się.Każdą jedną rzecz chciałabym zachować,aby przypominała mi te cudne chwile,tylko gdzie to wszystko upchnąć i jak ogarnąć ;) Na potrzeby uporządkowania powstało magiczne pudełko wspomnień,w które będzie trafiać to co ma niezwykłą siłę przywoływania wspomnień :) Stare niepotrzebne pudełko po butach,które jednak się przydało obkleiłam materiałem w szarym,uniwersalnym kolorze.I oto co mi wyszło :)








Pewnie zastanawiacie się co trafiło do środka?Nasze małe skarby-pierwsze buciki,grzechotka,bodziak (jakże nieomylny napis),odcisk rączki z gipsu (odcisk nóżki stoi w ramce ;) ) i obowiązkowo "pamiątki" ze szpitala po urodzeniu małego brzdąca ;) Z pewnością będę dokładać "fanty" i wiem,że na tym jednym pudełku się nie skończy :) 


Kolejnym sposobem,(który ubóstwiam) na zachowanie wspomnień są zdjęcia.Ale nie te na dysku komputera tylko te w albumie.I w ten sposób Bartuś dorobił się już kilku swoich albumów dokumentujących każdą chwilę z jego życia :) To jeden z nich:






I wspaniała rzecz,która pozwala mi na zapisywanie ulotnych chwil-książka "Wspomnienia Matki-dla mojego Syna",która będzie wyjątkową pamiątką zarówno dla mnie jak i małego.






A teraz taka bardziej "współczesna" forma zapisywania wspomnień-utworzyłam maluchowi maila na który tylko i wyłącznie przesyłam jego wszystkie zdjęcia,moje przemyślenia,ważne sprawy i wszystko to o czym chciałabym żeby wiedział....A hasło do tego maila Bartuś dostanie na osiemnaste urodziny,ok może trochę wcześniej ;) Zobaczymy co przyniosą nowe dni...wiem jedno,że będę kolekcjonować swoje wspomnienia dla mojego synka :) 









10 komentarzy:

  1. Wszystko super!
    Ps. też mamy takie pudełko z rzeczami Nadii. Teraz muszę powoli robić dla Fela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwal się jak zrobisz-jestem ciekawa efektów :) I oczywiście tego co tam się znalazło ;)

      Usuń
  2. Pomysł z mailem ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpatrzony,ale jakże prosty i genialny ;) Przynajmniej mam pewność,że zdjęcia nie zaginą :)

      Usuń
  3. Mam budełko ślubne, Jankowego nadal poszukuję a pamiątki czekają. Uwielbiam takie nostalgiczne pudełeczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo o ślubnym pudełku muszę pomyśleć,bo nie mam,dzięki wielkie za pomysł :) Pudła,pudełeczka-kocham te skarby w nich ukryte ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Brawo!!!!
    A pomysł z mailem świetny!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. wyszło pięknie ! zainspirowałam się i zrobię takie pudełko dla mojego malucha do zabawy "zgadnij co jest w środku"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ O tak to świetna zabawa- maluchy ją uwielbiają :) Udanej zabawy, ściskam mocno :*

      Usuń

Miło mi Cię gościć :) Będę wdzięczna, gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.