sobota, 5 kwietnia 2014

Ramka,ale nie na zdjęcia

Mała rzecz,a potrafi zmienić wystrój domu.
A,że święta już niedługo i wiosna w pełni motywy wielkanocne ozdobią nasze mieszkanie.
Ja postawiłam na króliczka,ptaszka i kogucika-tu wyobraźnia nie ma granic,a wykonanie dziecinnie proste ;)

Zaczynamy :)


1.Rysujemy wybrany motyw markerem pogrubiając krawędzie,wycinamy



2.Przygotowujemy ramki,pozbywamy się szybki,a tylną część owijamy papierem w wybranym kolorze



3.Przyklejamy nasze wycinanki,dekorujemy wg.uznania



4.Gotowe :)

I moje obrazki :)







I jeszcze jeden ekspresowy pomysł podpatrzony gdzieś na Pinerest.Z gazety czy starej,niepotrzebnej książki wycinamy królika,przyczepiamy ogonek i gotowe ;) 




4 komentarze:

  1. Strasznie mi się podobają są wspaniałe :D http://yelowmonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ A ile cudowności u Ciebie na blogu-zostaję i będę częstym gościem :)

      Usuń
  2. A ja widzialam na żywo i sa przecudne :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi Cię gościć :) Będę wdzięczna, gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.