czwartek, 17 kwietnia 2014

Kredki świecowe,piórka i cała reszta

I to by było na tyle w temacie świątecznym,chociaż głowa pełna pomysłów ;) Trzeba wziąć się wreszcie jak prawdziwa matka polka za sprzątanie,gotowanie itp.,bo święta coraz bliżej ;) A ja jak małe dziecko bawię się farbami,kredkami ku radości najmłodszego,bo i on z wielkim zapałem bierze udział w zabawach :) Chciałam Wam pokazać pisankę jaką zrobił Bartuś,ale hmm obdarzył ją zbyt czułym uściskiem,więc musicie uwierzyć mi na słowo-była piękna :) 

Kto ma dzieci ma też połamane kredki,a może się mylę ;) 
Jeżeli macie takowe i podgrzewacze możecie zrobić dekorację na świąteczny (i nie tylko) stół  w postaci kolorowych świeczuszek.

Potrzebujemy-skorupki jajek,kredki świecowe,podgrzewacze


Podgrzewacze rozkładamy na części pierwsze


Do garnuszka (który nie jest przeznaczony na kontakt z żywnością) wrzucamy pół podgrzewacza i kawałek kredki świecowej-podgrzewamy do roztopienia.Wlewamy do skorupki i czekamy aż zacznie wosk zastygać.Musimy wychwycić moment w którym będzie można włożyć knot. 


I gotowe :) 










Zwykłe,a jakże urokliwe jajeczka w kropeczki :) Kropki robione gumką znajdującą się na końcu ołówka, maczane w farbie-szybki i prosty sposób ;) 


I eksperymenty ze sprayem.Obklejamy wydmuszkę w dowolny sposób taśmą,pryskamy sprayem,gdy wyschnie zdejmujemy i ozdabiamy (albo i nie) według uznania :)











2 komentarze:

  1. Piekne pisanki :) Pomysl ze swieczkami chodzil za mna juz jakis czas ale czasu zabrakło. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Pewnie jeszcze nie raz zaskoczysz mnie Kochana swoją pomysłowością i kreatywnością :)

      Usuń

Miło mi Cię gościć :) Będę wdzięczna, gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.