środa, 2 kwietnia 2014

Za górami,za lasami...

 I znowu w temacie dziewczęcym, a to z racji specjalnego zamówienia dla małej księżniczki :*
Co by nie zepsuć materiału zdecydowałam się na próbę na koronie dla Bartusia.Nie myślałam,że tak szybko pójdzie-lekko i przyjemnie,więc zachęcam do stworzenia własnych-dzieciaczki będą przeszczęśliwe ;) Niech w Waszych domach zagoszczą korony dla  księżniczek bądź królewiczów ;)  Może moje nie są idealne,ale trening czyni mistrza ;)
Zaczynamy :)

1.Przygotowujemy dwa kawałki materiału o dowolnej długości i szerokości-w zależności od tego jak wysoka i duża ma być korona ( ja użyłam kawałka ok 50/30 cm).Na papierze rysujemy naszą koronę,wycinamy odrysowując taką na materiale,zostawiając miejsce na szew.




2.Prawymi stronami do siebie zszywamy,zostawiając ok. 10 cm wolnego od szwu materiału


3.Wywijamy przez otworek na prawą stronę,delikatnie wypychamy wypełniaczem,by usztywnić koronę.Zszywamy do końca.Z tyłu przyszywamy tasiemkę/koronkę co się komu podoba,aby móc regulować obwód korony.Jakieś ozdoby,albo i nie i gotowe ;) 


A to moje korony dla Księżniczki i Królewicza ;) 













4 komentarze:

  1. zdolna babka z ciebie :) super rozwijaj się idz na kurs jakiś i kochana za rok lub dwa do Project runway :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ♥ Ale z tym Projektem Runway to przesadziłaś ;) Poczekam na Twoją gwiazdę,Aurelia ma talent :)

      Usuń
  2. Rewelacyjny pomysl :) Szkoda ze brak mi czasu, bo chetnie bym sie wziela za zrobienie takiej korony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to naprawdę chwila,moment na zrobienie takiej korony :) A z Twoimi zdolnościami to machniesz raz,dwa ;) Oczywiście czekam na zdjęcie księżniczki w koronie :)

      Usuń

Miło mi Cię gościć :) Będę wdzięczna, gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.