niedziela, 9 marca 2014

Projekt 52

Kolejna seria zdjęć z Projektu 52

                                                                   Tydzień 7/52

"Ale mamo to jest moje!!!"-próba uratowania Cotton Balls przed całkowitą destrukcją Pana Demolki,mimo wszystko zakończona powodzeniem :) Świecące serca uratowane ufff :)


Tydzień 8/52

Dziecko tak szybko się uczy...Nie było mnie chwilę w pokoju,ale ukradkiem podpatrzyłam co Bartuś majstruje.Okazało się,że dla niego to żaden problem włączyć grę na x-boxie i "nawalać" w pada jak tatuś...Co z tego,że nie trzyma go "poprawną"stroną ;) 


Tydzień 9/52

"Ja się zajmę twoim kwiatkiem mamo"-tym sposobem obskubał mi różę do cna ;) 


Tydzień 10/52

"Mamo,mamo mogę już iść na dwór,proszę..." Choroba niestety nas zatrzymała w domu,a mały błagalnym wzrokiem tęskni za szaleństwem na placu zabaw ;) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi Cię gościć :) Będę wdzięczna, gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.