wtorek, 2 grudnia 2014

Hello December

Śniegu nie ma,do świąt jeszcze trochę czasu,ale pierwszy grudnia na kalendarzu wywołał u mnie falę świątecznego nastroju.

Z Bartusiem wrzuciliśmy na tapetę ciasto solne.

Ile ludzi tyle przepisów na jego wykonanie ;) 

U nas najprostszy:

*szklanka mąki,
*szklanka soli,
*pół szklanki wody.

I do dzieła! 

Miałam przygotowane foremki i inną koncepcję naszych "dzieł", jednak Bartuś zweryfikował te plany :) 

Owszem-wykrawał z foremek do ciastek,ale po chwili uciekł migusiem do pokoju.
Po chwili wpadł z całą armią klocków,zabawek i tego co niezbędne.

I się zaczęło :) 

"Mama nie!", "Masz to"-wydawał rozkazy mój mały Terrorysta ;)

W końcu podał mi gwiazdkę i od niej się zaczęło-pomysł na nietłukący się łańcuch na choinkę.

Dlaczego nietłukący? W tym roku stawiam na ozdoby,które przetrwają upadek.Po doświadczeniach z zeszłego roku,gdy Bartuś zrównał choinkę z ziemią,wolę się ubezpieczyć ;) 

Klocek od sortera ku mojemu zaskoczeniu spisał się na medal!

Wykroiłam,wysuszyłam,pomalowałam na biało i złoto ; z czeluści wyciągnęłam sznurek,przykleiłam gorącym klejem gwiazdki i hmm gotowe :) 

Same w sobie,nawet rozrzucone na świątecznym stole,wokół świecy, czy w wazonie dadzą niesamowity efekt...

Może nie równiutkie i idealne jak ze sklepu,ale dają wiele radości,chociażby w samym przygotowywaniu i spędzaniu czasu razem :)
























9 komentarzy:

  1. Ty to masz pomysły!!! Nie dość, że taka robota, to jeszcze sesja zdjęciowa na choince :) Moja koleżanka stwierdziła tak jak Ty, że będzie choinka nietłucząca się. A że miała dużo balonów to nadmuchała je i powsadzała między gałęzie. Efekt był bombowy! I przy 3 dzieciaków niezawodny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roboty było nie ukrywam,zwłaszcza z malowaniem ;) Pomysł z balonami genialny-cudna choinka ♥ Tylko,że u mojego szkraba z pewnością byłaby to zachęta do wspinaczki po choince po każdy balonik ;)

      Usuń
  2. Ojeju świetny pomysł i genialnie wyglada :) musze kiedys wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, ostatnio też myślałam o takim łańcuchu na choinkę. Śliczny, delikatny handmade!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Zaglądam do Ciebie i często mam wrażenie,że czytamy sobie w myślach ;)

      Usuń
  4. Zrobilam! Dziekuje za swietny pomysł :)
    Ah ah...i czekam na nowe!:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobilam! Dziekuje za swietny pomysł :)
    Ah ah...i czekam na nowe!:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. idę od najnowszego wpisu i zagłębiam się w Pani bloga coraz dalej i jestem coraz bardziej zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi Cię gościć :) Będę wdzięczna, gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.