poniedziałek, 12 maja 2014

Światło na mapie

Denerwowała mnie ta lampka-bez charakteru,taka nijaka...

Zabrałam się w końcu za nią (a czeka na swoją kolej jeszcze jedna,ale na nią już inna koncepcja ;) )

Jeżeli macie w domu lampkę nocną i się Wam znudziła,możecie tchnąć w nią nowe życie :)

Szybki,prosty,tani sposób na świetlne podróżowanie palcem po mapie  ;)

Potrzebujemy:
*lampkę nocną,
*stare,niepotrzebne mapy,
*nożyczki,klej (wikol)

Dopasowujemy mapy do kształtu abażura,wycinamy,przyklejamy-cała filozofia ;) A efekt?Ja jestem zakochana ♥ Zresztą oceńcie sami :)













4 komentarze:

  1. świetny pomysł, super to wygląda! mam taką samą lampkę i chyba czas coś w niej zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ I czekam na efekty :) Udanej zabawy przy tworzeniu ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ A na "żywo" wygląda bajecznie ;)

      Usuń

Miło mi Cię gościć :) Będę wdzięczna, gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.