niedziela, 22 czerwca 2014

Keep calm and sail on

Są takie grafiki,które po prostu kocham ♥ Chociaż góry są mi bliższe, to motywy morskie uwielbiam i urzekają mnie w całej okazałości. Znalezione kiedyś w odmętach internetu,czekały aż sobie o nich przypomnę ;) A,że został jeszcze kawałek styropianu,połączyłam wszystko w całość.Co mi wyszło?Zobaczcie sami :) 


Potrzebujemy:
*styropian/może też być tektura,drewno,itd.,
*nożyk,nożyczki,
*kawałki materiału,
*wybrane grafiki,obrazki,
*klej na gorąco,
*szpilki,




1.Wycinamy nożykiem prostokąt będący podstawą ,docinamy również ramki o wybranej szerokości




2.Przyklejamy obrazki do kartki,a później do styropianu



3.Ramki owijamy materiałem (ja użyłam białego płótna),sklejamy 




4.Całość oplatamy jeszcze materiałem tam gdzie widać niedoskonałości,mocujemy zawieszkę 



5.Powstała jeszcze girlanda-do sznurka doszyłam trójkąty z materiału pozostałego po przeróbce koszuli męża ;) A,żeby ułatwić sobie trochę użyłam mankietów (tam materiał jest dosyć sztywny,więc obyło się bez zszywania kilku kawałków materiału)





6.Gotowe :) 















2 komentarze:

  1. Hej, girlanda jest moim faworytem i świetnie pasuje do obrazków. Też się szykuję na marynistyczne motywy. Właśnie wróciłam z wakacji z walizą pełną kamieni i muszelek :D Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ach zazdroszczę i wakacji i walizki pełnej skarbów-pewnie powstaną cuda :)

      Usuń

Miło mi Cię gościć :) Będę wdzięczna, gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.