piątek, 2 stycznia 2015

Chodzi lisek koło drogi

Styczeń - nowy rok,nowe możliwości,nowe plany i postanowienia...Trzymam kciuki za Was, bo ja w postanowieniach jestem słaba ;)

Styczeń to również karnawał- przebieranki, zabawy, harce i swawole :)

I z tej okazji powstały nasze maski.

Niezastąpione na balu, ale i w domowych pieleszach będą niesamowitą rozrywką dla całej rodziny.

U nas sprawdziły się na medal- wygłupom nie ma końca ;)

Potrzebujemy:

*folię piankową / ewentualnie sztywny filc,kolorowy papier techniczny,

*nożyczki,nożyk,

*marker,ołówek,kartka- coś do wyrysowania szablonu,

* ciepły klej / ewentualnie igła, nitka,

* guma,




1.Na kartce rysujemy wybrany motyw maski, wycinamy, odrysowujemy na folii piankowej, wycinamy




2. Gotowe elementy sklejamy gorącym klejem





3.Robimy dziurkę ,zaczepiamy gumkę


4.Gotowe

Lisek :)


I tak samo z resztą 





Szop :)




Sowa :)





"Bartuś usiądź spokojnie zrobię Ci zdjęcie"- prosiłam... A On robił i tak co chciał ;)






4 komentarze:

  1. Basiu, jak zawsze można liczyc u Ciebie na super post i pomysły na zabawy z dziecmi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetne :) ciesze się że tu trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie w skromnych progach :) I dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń

Miło mi Cię gościć :) Będę wdzięczna, gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.