poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Tea time

Herbata-ja bez niej nie zaczynam dnia.
Tak,tak nie pomyliło mi się-nie od kawy,a od herbaty ;) W sumie bez kawy mogłabym żyć,ale bez jej zapachu już nie ;)
 Wracając do herbaty,zawsze miałam problem z jej przechowywaniem-torebki rozrzucone po różnych miejscach w kuchni doprowadzały mnie do szału ;/ 
I w ten oto sposób powstał imbryczek na herbatę :) 
W sumie jest to sposób na przechowywanie herbaty tej pakowanej pojedynczo,ale do zdjęć akurat nie miałam na stanie,bo one szybko u mnie się kończą...Generalnie chodzi o to,że herbata wietrzeje,a w takim pojemniku potrzebna jest pomoc w postaci torebek pakowanych pojedynczo,jak,np. Dilmah :) 
Jeżeli lubicie takiego typu herbatę i nie macie jej gdzie chować to jest coś dla Was ;) 

Potrzebujemy:
*tekturę,
*klej,nożyczki,papier,
*sznurek,
*coś do ozdoby (kolorowy papier,materiał,skrawek tapety,tasiemki,koronki-możliwości wiele)


1.Na kartce rysujemy imbryczek i jego podstawę (oczywiście o dowolnych wymiarach)


2.Wycinamy z tektury imbryczek x2 i podstawę (lekko zginamy w miejscach zarysowanych)


3.Ozdabiamy wg.uznania





4.Przyklejamy podstawę do imbryczka


5.Gotowe :) 












4 komentarze:

  1. O jejku, jakie fajne Ci wyszło :) Tylko ja to dzień od kawy zaczynam hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ A na kawę też się coś znajdzie ;)

      Usuń
  2. Wow! Bardzo fajny pomysł i pięknie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi Cię gościć :) Będę wdzięczna, gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.