wtorek, 1 lipca 2014

Dreamcatcher

Kiedyś było,zaczynam być monotematyczna...ale...
Uwielbiam te łapacze-złowiły mnie w swoją sieć ;)
Po poprzednim zostały tylko wspomnienia i wpis na blogu (tutaj)...
Tak,tak najmłodszy i zarazem najciekawszy w rodzinie rozebrał go na czynniki pierwsze-przecież te piórka,koraliki są takie fascynujące-więc trudno się mu dziwić ;)
Łapacze snów mają to do siebie że,wprowadzają magię do mieszkania...
A,że przy okazji są piękne nie pozostaje nic innego jak stworzyć swój własny,unikalny,który będzie nas chronił przed złymi snami ;)

Potrzebujemy:
*tamborek (jeżeli go nie mamy-to jak w moim przypadku kawałek tektury)
*serwetka
*wszelakiego rodzaju ozdoby:piórka,koronki,skrawki materiałów i co nam wpadnie tylko do głowy ;)
*nożyk/nożyczki


1.Na tekturze rysujemy koło odpowiedniej wielkości do serwetki



2.Wycinamy



3.Oplatamy dowolnym materiałem koło



4.Przyszywamy serwetkę do koła



5.Przygotowujemy ozdoby,przyczepiamy zawiązując,bądź przyszywając do koła


6.Gotowe


                                           





                                           

                                           






Sposób na patyka :)
Potrzebujemy:
*patyk
*kawałki materiałów,
*igła,nitka
*ozdoby:piórka,zawieszki,koronki,itp.

1.Patyk przycinamy do nieco większej szerokości serwetki


2.Oplatamy i zszywamy dowolnym materiałem fragment



3.Przyszywamy do materiału serwetkę



4.Przygotowujemy ozdoby-przyczepiamy zawiązując bądź przyszywając do serwetki.Do patyka przywiązujemy kawałek sznurka.


5.Gotowe











8 komentarzy:

  1. Super pomysl na takie serwetki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Takie serwetki to kopalnia pomysłów-może wreszcie nauczę się szydełkować ;)

      Usuń
  2. te łapacze są prześliczne!
    mój już jest strasznie stary, więc chyba czas pomyśleć o nowym!:)
    pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Mój stary uległ zniszczeniu w małych rączkach psotnika,więc była okazja do stworzenia nowych ;) Udanej zabawy przy tworzeniu :)

      Usuń
  3. Fantastyczny pomysł, muszę i ja kiedyś zrobić swój! Urzekły mnie do reszty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Zapewniam,że to szybki sposób,no chyba,że będziemy zmieniać po tysiąc razy koncepcję jak ja ;)

      Usuń
  4. Urzekająca ozdoba :) nie wpadłabym na pomysł wykorzystania serwetki do zrobienia łapacza snów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł podpatrzony,znaleziony gdzieś na Pinterest i przerobiony na własny użytek ;) Również pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Miło mi Cię gościć :) Będę wdzięczna, gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.