czwartek, 15 stycznia 2015

Takie kwiatki




Mały bałagan- taki do pasa...

...zrobiłam przygotowując kolejny pomysł.

W zamyśle były tak bardzo popularne tulipany z materiału- ale one muszą poczekać ;)

Wyszukując materiał odpowiedni do tulipanów wśród gąszczu skrawków, padło na coś innego...

Sztucznych kwiatów nie lubię, żeby była ścisłość ;)

Ale te- materiałowe, robione wspólnie z małym ( podawanie materiałów, taśmy klejącej, "kulek" czyli perełek z zepsutego naszyjnika) skradły moje serce...

To będzie nasz prezent od Bartusia na Dzień Babci- jako mały dodatek do reszty "sklepowej" i laurki wymalowanej od serca przez małego.


Potrzebujemy:

*resztki materiałów,

*giętki drucik,

*nożyczki,

*taśma klejąca,

*klej na gorąco,

*włóczka,

*cyrkonie,perełki




1.Wybraną długość druta obcinamy, formujemy płatek w dowolnym kształcie



2.Nanosimy na drut (płatek) klej na gorąco, przyklejamy do materiału



3.Wycinamy materiał wg. obwodu płatka. Formujemy.



4.Gotowe płatki łączymy za pomocą taśmy klejącej. Wyginamy,dopasowujemy wg. uznania.



5. Każdy "kwiatek" oplatamy włóczką w celu zakrycia niedoskonałości


6.Łączymy wszystkie w bukiet, owijamy włóczką,dodajemy w środek perełkę,cyrkonię 


7.Gotowe :)














10 komentarzy:

  1. Takie małe bukieciki, a tak się narobiliście!!! Basiu, skąd Ty masz tyle materiałów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej zabawy niż pracy- mały tak się wczuł, że byłam w szoku jak dobierał skrawki,które będą pasowały ;) A materiały? Hmm efekt mojego myszkowania i przeróbek ubrań ;) Stary sweter,jeansy po przeróbce,jakaś zmniejszona bluzka- to co obcięłam,zostawiłam :) Wszystko skrzętnie myszkuję, zawalając dom (ku rozpaczy małżonka) , ale wiem, że kiedyś się przyda ;)

      Usuń
  2. O rety, ale cudeńka! Piękne kwiatuszki, jeśli znajdę chwilę, będziemy tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł na Dzień Babci i Dziadka! Pozwól, że go ukradniemy :). Pozdrawiam (i zapraszam "do siebie")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością korzystajcie, właśnie po to m. in. to robię ;) I czekam z niecierpliwością na Wasze dzieła :) Ściskam mocno :)

      Usuń
  4. Genialne ! Babcie zawsze wolaly prezent wlasnoreczny niz kupny a to jest ladne, przydatne, wlasnoreczne i tak na prawde nigdzue tego nie kupisz po prostu idealne ! :D ja na pewno skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ♥ Udanej zabawy przy tworzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięne i proste w wykonaniu właśnie skończyłam tworzyć swój bukiecik.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi Cię gościć :) Będę wdzięczna, gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.