wtorek, 8 lipca 2014

Nie za krótko

Jak napiszę,że jest gorąco to chyba nikogo nie zaskoczę :p
Krótkie gacie królują.

Kolejna próba przeróbki-czyli szorty po mojemu.

Potrzebujemy:
*jeansy,
*nożyczki,
*igła,nitka,
*nożyk,
*wybielacz,
*koraliki/coś do ozdoby

1.Spodnie skracamy na wybraną długość



2.Do roztworu wody z Ace 1:1 wkładamy spodnie na ok 5 godz.Wyjmujemy i pierzemy.



3.Podwijamy mankiety-zszywamy je na szwach


4.Strzępimy nogawki-sposobów jest wiele (nożyczkami,nożykiem,pumeksem,igłą).Ja w tym przypadku użyłam igły.



5.Przyszywamy perełki w wybranych miejscach.



6.Na drugiej nogawce robimy nożykiem lekkie strzępienia


7.Gotowe











2 komentarze:

  1. Widziałam na żywo, wyglądają świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach myślałam,że nie zwróciłaś uwagi :p Bystrzacha :D I dziękuję ♥

      Usuń

Miło mi Cię gościć :) Będę wdzięczna, gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.