czwartek, 9 października 2014

Stare skrzynki

Nareszcie są!!!
Takie skrzynki przyprawiały mnie o zawrót głowy i wiedziałam,że muszę je zdobyć.
Nie było łatwo,ale co jak co na mężulka można liczyć ;)
Marudziłam,smęciłam,pokazywałam zalety,projekty,cuda,wianki jakie można ze starych skrzynek zrobić-w końcu uległ ;)
Długo nie czekałam,może jakiś tydzień,a w porównaniu do moich marzeń,które czekają na realizację to bardzo krótko ;)
Przywiózł te stare,zniszczone,zapomniane i niechciane przez nikogo skrzynki-jaka była moja radość :)
Jeszcze tylko oczy Kociaka ze Shreka pt."Pożycz mi swoją szlifierkę" i zabrałam się do roboty.
Uwielbiam to!
Pewnie jeszcze nie raz będę kombinować,żeby zdobył dla mnie takie skrzyneczki,a palety hmm marzenie ♥

Schodzimy z obłoków i zabieramy się do pracy :)



Potrzebujemy:


*skrzynki (dostępne u Pani w warzywniaku,na allegro,skupie palet,targowiskach,znajomych;a jak to nie pomoże to wujek Google da namiary na firmę produkującą takie skrzynki),

*farba do drewna,

*wałek (najlepiej welurowy) i kuweta malarska,

*pędzelki różnej grubości,

*szlifierka i papier ścierny (bez szlifierki też da radę,ale czas wykonania będzie znacznie dłuższy,już nie wspominam o zmęczeniu)

*szablony (gotowe,albo zrobione samodzielnie),

*colorex-koncentrat pigmentowy,

*czas i chęci ;)


1. Skrzynki oczyszczamy szlifierką z nierówności





2.Malujemy całość na wybrany kolor





I te szczeliny również (doprowadzały do szału i zajmowały dużo czasu)


Pomocnik również się znalazł ♥,więc nie narzekam :)



Skrzynki gotowe


3.Czas na szablony-nie mogłam znaleźć gotowych w naszej mieścinie,wysyłkowo się nie opłacało,więc zrobiłam swoje-na kawałku tektury i kartki






4.Mieszamy białą farbę do drewna z colorexem na wybrany odcień,nanosimy na szablon.




Można pokusić się o kółka meblowe,żeby nasze skrzynki były bardziej mobilne -ja zrezygnowałam z tego pomysłu,bo już widzę oczyma wyobraźni co mały by wyczyniał ;)

Gotowe :)
















Przeprowadzka zabawek











10 komentarzy:

  1. Świetne :)))) O takie skrzynki to bardzo ciężko, drogie są i w sklepie nikt nie odda, trzeba kupić, ale chyba w końcu się skuszę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda,żeby je zdobyć za darmoszkę trzeba nieźle się wysilić-cenniejsze niż złoto ;) Ale warto nawet kupić,gdy nie mamy innej możliwości :) Kuszą te skrzynki i palety-tyle rzeczy można z nich wyczarować :) I czekam z niecierpliwością na efekty :) Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  2. Superanckie! Ostatnio widziałam małe skrzyneczki na ryneczku Lidla i miałam na jedną ochotę. Też bym włożyła zabawki, ewentualnie brudne pranie w pralni, jakbym miała pralnie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodana na mojego bloga! Pozdrawiam http://decupug.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ! super skrzynki! sama już od jakiegoś czasu planuje je zrobić ;) zapraszam do mnie http://handmade-with-love-by-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I zaglądam z przyjemnością,bo pięknie u Ciebie :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Oj tam,oj tam farba zrobiła całą robotę ;) Ale dziękuję Kochana :*

      Usuń
  6. Jesteś kopalnia pomysłów świetne.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi Cię gościć :) Będę wdzięczna, gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.