wtorek, 20 maja 2014

Wazon z żarówek

Proces wycofywania energochłonnych żarówek miał miejsce jakiś czas temu.Ale może gdzieś się Wam  uchowały-zakurzone,niepotrzebne.
Jak można je wykorzystać?
Lubicie te malutkie kwiatuszki,typu niezapominajka,bratek,itp. z którymi nie bardzo wiadomo co zrobić po zerwaniu (bo flakon za duży,a nadają się ewentualnie do włożenia do kieliszka i nie wyglądają już tak pięknie) .

Mam sposób-szybki,tani i stary jak świat :)

Wazon z żarówek :)



Potrzebujemy:

*żarówki,
*drucik,
*łańcuszek,
*nóż,nożyczki,
*pęseta,

*śrubokręt,papier ścierny (ja poszłam na łatwiznę i użyłam ostrzałki do noży),
*rękawiczki,okulary ochronne ( bezpieczeństwo musi być )
*nitka,mulina,włóczka,koronka,nić,igła-wg.uznania coś do ozdoby,
*kwiatki

Zaczynamy :)



1.Przy użyciu czegoś ostrego pozbywamy się "wnętrzności" żarówki (tak,aby szklana bańka pozostała "czysta"-bez pręcików,itp.).Ostre końce szlifujemy za pomocą papieru ściernego.



3.Boki żarówki w dwóch przeciwległych miejscach nacinamy,robiąc otwór na łańcuszek bądź drucik


4.Przekładamy łańcuszek robiąc supły na końcu,aby się nam wszystko trzymało



5.Gotowe


6.Sposób z drucikiem-wyginamy drucik w dowolną formę (koło,owal,gwiazdka,serduszko,itp.) zostawiając kilka centymetrów na zawieszkę



7.Przekładamy drucik przez dziurki w żarówce,formujemy


8.Owijamy drucik włóczką,wstążka,itp.;ozdabiamy 






9.Gotowe :)


I efekt:








Wiszące na ścianie wazoniki














7 komentarzy:

  1. Bajeczne, jestem zachwycona! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :) będę musiała kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Efekt gwarantowany,a wykonanie mega proste :)

      Usuń
  3. Genialne te wazoniki *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zachęcam do spróbowania,mała rzecz a cieszy ;)

      Usuń

Miło mi Cię gościć :) Będę wdzięczna, gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.