wtorek, 21 października 2014

Sploty

Porobiło się...
Pogoda-przynajmniej u nas daje znać o sobie i o zbliżającej się zimie...
Brr nie lubię.
Małe zamieszanie w szafie w celu dopasowania garderoby i nawet nie byłam zaskoczona,że w połowę ciuszków się nie mieszczę-dzień jak co dzień :) 
Ale zawsze widzę drugą stronę medalu-przecież można to przerobić ;)
Padło na ukochany sweterek.
Ileż możliwości na wykorzystanie tych pięknych splotów :) 
Dziergać na drutach może się nauczę na przyszłą zimę,a tymczasem pozostają "gotowce".

Ogrom możliwości-po "rozebraniu" sweterka na części pierwsze :
rękawy będą zakolanówkami dla mnie,
golf-kominem,z reszty czapka i rękawiczki dla malucha.

Potrzebujemy tylko stary sweterek,igłę,nitkę,włóczkę i chęci :) 

Na tapecie czapka dla dzieciaczka.





1.Z "korpusu" rozebranego sweterka tworzymy czapkę.


2.Składamy na pół materiał,sprawdzając obwód czapki naszego dziecka.




3.Zszywamy na wybrany obwód



4.Odcinamy niepotrzebną resztę materiału.


5.To co nam wyszło

przód:


tył:


6.Gumka recepturka pomoże nam określić gdzie ma znajdować się pompon.W wybranym miejscu zawiązujemy gumkę.



7.Przekładamy na lewą stronę.Tuż przy gumce przeszywamy kilkakrotnie włóczką.Obcinamy niepotrzebną resztę materiału.



8.Szykujemy coś na pompon-u mnie kawałek sztucznego futerka z bluzy.


9.Przekładamy na prawą stronę i kończymy pompon.Dopasowujemy wybrany materiał na pompon,przyszywamy.











10.Gotowe :)








9 komentarzy:

  1. No wreszcie kolejny wpis! Niezły masz pomysł :) PS. Też już mam wielką skrzynię, czeka na malowanie :) Pozdrawiam serdecznie! http://decupug.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja się cieszę,że ktoś czeka na kolejny wpis ♥♥♥ Tak,wiem lenię się,ale pogoda nie pomaga,ale obiecuję poprawę ;) Skrzynka już jest :D Czekam na efekt i pewnie padnę z zachwytu (jak zawsze) patrząc na Twoje dzieła :) Ściskam mocno :)

      Usuń
  2. Ale jajca, myślałam, że będzie robienie na drutach, a tu taka niespodzianka :D
    Pozytywnie, chętnie kiedyś skorzystam z tego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki psikus ;) Druty mnie nie lubią i stają oporem,chociaż chęci wielkie,więc na razie pozostają przeróbki ;)

      Usuń
  3. W życiu nie pomyślałabym, że z jednego swetra można zrobić tyle akcesoriów :) czapka jest świetna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już czyham na następne sweterki w które się nie zmieszczę (ups..) ,bo pomysłów masa :) Dziękuję i ściskam mocno :)

      Usuń
  4. O mamo .. jakie człowiek ma pomysły :) Czapa super i żałuję, że nie mam takiego sweterka bo pewnie zaraz zrobiłabym z nim takie czary -mary :) Extra ...kapelusze z głów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ A może jednak jakiś się znajdzie-nawet taki zwykły,bez splotów sweterek na czapkę "smerfetkę" też będzie fajny :)

      Usuń

Miło mi Cię gościć :) Będę wdzięczna, gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.