poniedziałek, 17 marca 2014

Matka zioła sadzi

Zupełnie przez przypadek wpadły mi w ręce znalezione w piwnicy stare doniczki ceglane,a że wiosna tuż za progiem (gdyby nie ten okropny wiatr i deszcz) trzeba sprawić żeby się zazieleniło ;) Uwaga!Matka zioła sadzi-do dzieła ;)
Zioła każdy sadzi albo kupuje,są nieodłącznym elementem zdrowej kuchni,ale też dodają niebywałego smaku-ja bez nich nic nie gotuję.Ale żeby zrobić im przytulny kącik na parapecie musiałam zacząć od doniczek.I jak zwykle małym nakładem i tym co znalazłam w domu odnowiłam doniczki w tonacji szarej,bo taka aktualnie pasuje do kuchni.Dla próby zrobiłam fioletową (choć mi nie pasuje do żadnego pokoju).Efekt oceńcie sami :)












Już nie mogę się doczekać aż się zazieleni ;) Jutro biegnę po farby i spraye -trzeba wymienić wszystkie doniczki,a pomysłów cała masa ;)

2 komentarze:

  1. takie sa sliczne te donice :) swoje ziola brawo fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję,dziękuję kochana :) Ja już od kilku lat z uporem maniaka sadzę swoje zielska,bo te "świeże" sklepowe jakoś za szybko kończą swój żywot ;/

      Usuń

Miło mi Cię gościć :) Będę wdzięczna, gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.