środa, 22 stycznia 2014

Złapać sny

Łapacz snów to amulet niektórych plemion z Ameryki Północnej,dziś to bardzo popularna ozdoba naszych mieszkań.
Łapacze snów zwykle wieszane były nad posłaniem lub przy wejściu do domostwa indiańskiego. Według wierzeń niektórych plemion Indian Ameryki Północnej sny nawiedzające śpiących w domu musiały przejść przez amulet. Gęsta sieć miała przepuszczać jedynie dobre sny, a zatrzymywać nocne mary, które ginęły wraz z pierwszymi promieniami słońca. Sen taki, miał łapać się w sieć i spływać po piórach.


Ja swój zrobiłam z gałązki wierzby owiniętej sznurkiem (żeby znaleźć tę idealną musiałam trochę czasu poświęcić )



Według wskazówek zaczęłam robić sieć (uff to dopiero misterna robota) 





Przygotowałam kilka ozdób i oczywiście piórka :)



I gotowe :)




2 komentarze:

Miło mi Cię gościć :) Będę wdzięczna, gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.