wtorek, 25 marca 2014

Kic kic

Wszyscy mają króliczki albo zajączki.Mamy i my :)
Biegiem do szafy w poszukiwaniu sweterka,którego już nigdy nie założymy,no chyba,że ktoś umie na szydełku wyczarować cuda to bierzemy druty i do dzieła ;) Wykonanie banalnie proste i nie zajmie więcej niż 15 minut :)

1.Potrzebny kawałek swetra-wycinamy kwadrat dowolnych wymiarów,w zależności od tego jak wielkiego chcemy króliczka (ja zrobiłam ok. 15 cm x15 cm)



2. Na kwadracie przeszywamy trójkąt (tak żeby końce nici wystawały poza materiał i można było nimi manipulować)


3.Na środek trójkąta kładziemy trochę wypełniacza (nie polecam waty)


4.Ściągamy niteczki do siebie,zawiązujemy na dwa węzełki i mamy główkę i uszy króliczka


5.Zszywamy grzbiet,wypychamy wypełniaczem 



6.Stroimy naszego króliczka-oczy,ogonek,wstążeczka;to już zależy od waszej pomysłowości.

Gotowe :)

Oto moje króliczki:







Mam nadzieję,że i u Was takie zagoszczą  :) 



2 komentarze:

  1. Ale fajowe! I jakie proste ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Chwila moment i mamy dekorację,albo zabawkę dla dzieciaczka :) Spróbuj i pochwal się później efektem :)

      Usuń

Miło mi Cię gościć :) Będę wdzięczna, gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.