sobota, 24 maja 2014

Kwiaty we włosach :)

Tak,wiem nie mam córki,ale czy to jest powód żeby od czasu do czasu nie zająć się stworzeniem czegoś dla dziewczynki?Myślę,że zaglądają czasami tutaj i mamy księżniczek,więc teraz będzie coś dla Was :)

Opaska-ile ludzi tyle wersji ;) Z różnych materiałów,wzorów,kolorów i tak dalej mogłabym wymieniać bez końca...

Moja wersja jest próbą stworzenia upominku dla dwóch księżniczek z okazji Dnia Dziecka-czy się spodoba,pewnie przekonam się w ten dzień ;)

Żeby nie przedłużać -jeden z wielu sposobów wykonania ozdoby na opaskę (niedługo pokaże kolejne-stay tuned ;)

Potrzebujemy:

*szerszą gumę,
*pęsetę,
*wstążkę,
*zapalniczkę,
*gorący klej,
*igła,nitka
*coś do ozdoby w środek "kwiatuszka"-cyrkonie,perełki,itp.

1.Wstążkę tniemy na dowolne wymiary (ja po kilku próbach zdecydowałam,że na szerokość 2,5 cm będzie odpowiednia długość 6 cm)


2.Kawałek wstążki  zginamy jak na zdjęciu


 3.Róg wstążki "B" przykładamy do rogu "A"



4.Końce wstążki delikatnie opalamy zapalniczką,żeby wstążka się nie strzępiła (końce powinny nam się skleić)



5.Składamy na środku na pół (B),końce A i C zginamy do B;zgrzewamy końce zapalniczką tak żeby nam się skleiły-mamy jeden płatek



6.Powtarzamy aż do wytworzenia kształtu kwiatu lub innego 


7.Przeszywamy na końcach nitką,ściągamy,zawiązujemy






8.Płatki również przeszywamy nitką



9.Na środku sklejamy gorącym klejem,przyklejamy z drugiej strony jakąś ozdobę w środek



10.Gotowe




11.Gumę zszywamy na wybranej długości,przyklejamy i doszywamy kwiatki (ja jeszcze podszyłam z lewej strony koronką,aby nie było widać szycia)





12.Gotowe




A gdyby komuś się spodobało i chciałby mieć taką lub inną wersję opaski dla swojej księżniczki to zapraszam-z przyjemnością taką zrobię :)


3 komentarze:

Miło mi Cię gościć :) Będę wdzięczna, gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.