poniedziałek, 15 grudnia 2014

Miało być coś innego...

Długo się zastanawiałam czy pokazać Wam co zrobiłam- co tu ukrywać: średnio jestem zadowolona z efektu, ale może ktoś zrobi to to lepiej.

Początkowo miał być okrągły dywan do pokoju Bartusia z białą gwiazdką w środku. 

Ech te moje zamiary...

Pompony zaczęłam robić jeszcze na jesieni.
Zaczęłam, ale nie skończyłam.
I tak przeleżały, do czasu, gdy wpadłam na nie robiąc porządek w moim przydasiowym galimatiasie ;) 

Miał być dywanik z pomponów- jest świąteczna ozdoba.

Podziwiam osoby,które stworzyły dywan z pomponów ♥

Ja na przykładzie tej mizernej choinki,wiem ile to pracy,zużytego materiału,poświęconego czasu.
  Zdjęcia robione w różnych porach i tak nie oddają prawdziwego koloru choinki,no może dwa ostatnie...


Potrzebujemy:

* włóczkę,
* nożyczki,
* siatkę elewacyjną (dostępna w składach budowlanych),
* koraliki,
* kropelkę,
* pęsetę,
* chęci i dużo wolnego czasu ;)

1.Jest kilka, by nie rzec kilkadziesiąt sposobów na zrobienie pomponów. Ja wybrałam sposób ze stolikiem.
Odwracamy stolik,ewentualnie krzesło i owijamy na nogach mebla włóczkę.



2. Tniemy kawałki włóczki  i zawiązujemy w równych odstępach (mniej więcej)


3. Przecinamy 



4. Łapiemy za sznurki naszego pompona i strzyżemy do równości




5. Z siatki wycinamy dowolny kształt (u nas choinka)



6. Końce sznurków przewiązujemy przez siatkę




7. I tak do zapełnienia całej siatki



8. Przyczepiamy ozdoby




Gotowe

Początkowo było ozdobą ściany (przez koraliki nie nadawało się na dywanik),a finalnie znalazła swoje miejsce na drzwiach zamiast wianka z szyszek.





14 komentarzy:

  1. Jak tylko kupię włóczkę iii...będę mieć duuużo wolnego czasu (to pewnie w przyszłym roku:) to też zrobię sobie taki dywanik:)
    Świetny pomysł już widzę jak moja córka wyczaruje swoje drzewko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo wolnego czasu wskazane ;) Jestem pewna,że Twoja córeczka wyczaruje cuda z takich pomponów ♥

      Usuń
  2. ty naprawdę jesteś mega !! ale wiesz ze cie podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na robienie pomponów :) Ja bym pewnie robiła każdy osobno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miliard przetestowanych sposobów na robienie pomponów zrobił swoje ;) Chociaż i przy tej technice jest dużo pracy,ale znaczniej szybciej idzie masowa produkcja :)

      Usuń
  4. O matko, podziwiam, że też Ci się chciało :P
    Jak dla mnie i tak wyszło super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no chciało :p I pomyśleć, że miałam zrobić dywan :o Chyba z rok bym go robiła ;) Dziękuję ♥

      Usuń
  5. Super, pomysłowo. Ale tyle pracy... szkoda, że nie mam cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Paradoks tkwi w tym,że do takich rzeczy mam cierpliwość :)

      Usuń
  6. Ale piękna choinka! :) musiałaś mnóstwo czasu poświęcić na to dzieło :) ale się opłacało bo jest wspaniała! Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Fakt-zeszło mi trochę, ale kiedyś i tak zrobię dywanik z takich pomponów ;p Może do emerytury zdążę ;) Wszystkiego co najwspanialsze w Nowym Roku-ściskam mocno :* ♥

      Usuń
  7. O rety, jest fenomenalny! Jestem zakochana w Twoim pomyśle :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi Cię gościć :) Będę wdzięczna, gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.