niedziela, 6 kwietnia 2014

Mama sprawia sobie przyjemność-IV etap projektu "Mamo bądź kobieca"

Przyjemności te małe i duże,sprawiane samemu lub przez kogoś.
Moje przyjemności?Ja nie jestem z tych wymagających ;)
Wystarczy,że pozbędę się chłopaków na dobre kilka godzin,wpadnę w książki lub z uporem maniaka zacznę kombinować i przewracać dom do góry nogami w poszukiwaniu tego czegoś w co można tchnąć nowe życie ;) Tak,zamiast legnąć na wyrku,czy pomalować paznokcie,zrobić maseczkę,z błogością (i bezkarnością,bo przecież nikt nie widzi) nawpychać się czekoladek i przy okazji odespać nieprzespane noce ja latam jak szalona i robię galimatias.Gdy już znajdę to coś-jestem wniebowzięta ;) To moje czasami nieudolne,kalekie tworzenie sprawia mi ogromną przyjemność....



Skłamałabym,gdybym ominęła te przyjemności związane z zakupami,nowymi butami,torebkami,szmatkami-jak każda kobieta to uwielbiam.Nie wspomnę o zakupach dla dziecka-to już jest najwyższy poziom przyjemności :)



Aaa i tu małe zaskoczenie (dla niektórych przykry obowiązek) uwielbiam stać przy garach-pichcić,pietrasić i cieszyć się w duchu,że komuś smakuje (i że nikogo nie otrułam hahaha) ;)



I jak każda mama na tym świecie-największą przyjemnością dla mojego matczynego serca jest uśmiech dziecka...A jak dziecko szczęśliwe to i mama wniebowzięta-czego chcieć więcej :)




3 komentarze:

  1. Czyli Kobieta spełniona i szczęśliwa :) zazdroszczę Ci pasji i talentu do robótek , ja chciałam sobie pompony zrobić i jak na razie nie wychodzą ale trenuje , musze kupić inny materiał ! Pozdrawiam i życzę zarażaj optymizmem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do pomponów spróbuję w najbliższym czasie pokazać jak go zrobić z podkoszulki ;) No i może skuszę się na ten tiulowy :) A fakt jestem szczęśliwa dłubiąc przy tych "robótkach" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i super :)
    Podobają mi się Twoje motyle :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi Cię gościć :) Będę wdzięczna, gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.