poniedziałek, 21 grudnia 2015

Góry

                      Prawie na ostatnią chwilę przed Świętami robiłam papierowe gwiazdki na choinkę.

                      Jednak nie znalazły one tam swojego miejsca ;)

                      Poszły na ścianę- ścianę na którą już nie mogłam patrzeć. A, że remont dojdzie do                               skutku za jakieś tysiąc lat ( szewc bez butów chodzi, a jak! ) to mogłam naciapać na                             owej ścianie co chciałam. Padło na góry, które jak przysłowiowa lamperia chronią                               przed wszystkim co mały artysta wymyśli ;)

                      Zaczynamy od gwiazdek, które mogą ozdobić choinkę, okna, itp.- sposób dziecinnie                           prosty i szybki do wykonania.

                                                                 Potrzebujemy:

                                           * papier, brystol, papier techniczny, papier ozdobny, itp.,

                                           * formę gwiazdki do odrysowania koniecznie sześcioramienną ( ja użyłam                                               foremki do ciasteczek), ale równie dobrze można sobie ją wydrukować,

                                           * nożyczki, ołówek,

                                           * igła, nitka (jeżeli będziemy wieszać na choince).

                      Wycinamy z papieru gwiazdkę, składamy na równe części po wszystkich przekątnych.                      
                                                                  Gotowe. :)








I ta nieszczęsna ściana! 


Zaciekawiony wygibasami matki, mały dzielnie dawał wskazówki i oczywiście pilnował ;)


I uff koniec :)

Prowizorka do potęgi n-tej, ale i tak jest lepiej niż było ;)



















8 komentarzy:

  1. Jaka "prowizorka"? Toż to dzieło sztuki. I góry ładne, i gwiazdki pomysłowe. Ja ostatnio bawiłam się w robienie takich gwiazdek, przycinałam, wycinałam ... a tu taki fajny pomysł :)
    Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra :) A takie gwiazdki sprawię sobie w przyszłym roku na choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Na choinkę są w sam raz, chwila pracy, a efekt ciekawy :)

      Usuń
  3. Fantastyczna ta Twoja prowizorka :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi Cię gościć :) Będę wdzięczna, gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.