poniedziałek, 18 maja 2015

Stemplowanie

Stemple, stempelki- kto ich nie uwielbia?

Sposób stary jak świat na stworzenie czegoś z niczego :)

Przeglądając sklepy z materiałami, podziwiając coraz to lepsze nadruki na kawałku dresówki, postanowiłam zrobić swoje.

Na stanie miałam kawałek dwóch gładkich dresówek- szarą i miętową.

Padło na czapkę i apaszkę, a i spodni Bartusiowych nie oszczędziłam.

Potrzebujemy:

* stemple- pożyczone od dzieciątka, albo stworzone własnoręcznie (jak zrobić tutaj),

* farba do tkanin w wybranym kolorze


1. Stemplujemy materiał wybranym motywem farbą do tkanin 




2. Po ostemplowaniu materiału prasujemy żelazkiem, aby utrwalić farbę


3. Szyjemy czapkę- jak? Podpowiedź tutaj


4. Gotowe :) 





A... i spodnie ten sam sposób tyle, że bez szycia ;)






Gdzie jesteśmy, gdy nas nie ma?

 Łapiemy chwile i kolekcjonujemy wspomnienia :) 


Ściskamy mocno ♥


10 komentarzy:

  1. Jesteś niesamowita, uwielbiam Twoje wpisy, tak świetnie przygotowane, że zaraz po przeczytaniu chciałoby się poruszyć niebo i ziemię by ozdobić tak proste elementy garderoby!
    U mnie ten problem, że szyć nie umiem haha i brak farby do tkanin, ale jeszcze będę próbować obiecuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. A i jeszcze jedno, piękne zdjęcie z Bartusiem! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry pomysł, aby urozmaicić stare ciuchy ;) Choć, jak widać można też stworzyć niepowtarzalną tkaninę, z której uszyje się coś nowego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :) Stempelki są niesamowitym polem do kreacji ;)

      Usuń
  4. No proszę. To jest sztuka, ze zwykłego szarego dresu zrobić niezwykły szary dres ;))) Super.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł i świetnie to wygląda, na pewno wykorzystam to kiedyś:) dzięki
    Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu świetne, a zdjęcia cudne :))..

    OdpowiedzUsuń

Miło mi Cię gościć :) Będę wdzięczna, gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.