poniedziałek, 16 grudnia 2013

Ozdoby świąteczne

    Jestem maniaczką własnoręcznie wykonanych ozdób.Gdy zbliżają się święta z uporem i z różnym efektem ;) zabieram się za "rękodzieło".Dziś przedstawiam ozdoby,które nie wymagają wiele pracy,czasu czy nakładu finansowego...ot takie cudności,różności,które każdy może wykonać sam w wolnej chwili z kawałka papieru i kleju.













Polecam robienie takich ozdób z dzieciaczkami,mamy mega frajdę,rozwijamy zdolności manualne i w natłoku codzienności robimy coś razem-a to przecież najważniejsze.Bartuś ♥  mimo iż jeszcze malutki (16 msc) z uporem mi pomagał-nie ukrywam,że głównie niszczył to co zrobiłam,ale muszę go pochwalić-smarował klejem papier,więc swój wkład ma :) A u Was jakie ozdoby królują? 

2 komentarze:

  1. sliczne ja mam 2 lewe rece do takich rzeczy , podziwiam sa naprawdę urocze

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ♥ Proszę spróbować-to naprawdę bardzo łatwe,inspiracji szukam tutaj https://www.facebook.com/sposobynawszystko?fref=ts

    OdpowiedzUsuń

Miło mi Cię gościć :) Będę wdzięczna, gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.