piątek, 26 lutego 2016

Stolik

Długa cisza na blogu, ale nie w naszych czterech kątach ;)

 Przez ten czas, od ostatniego wpisu dużo się działo: sterty papieru ściernego, farb, tworzenia czegoś od nowa i przekształcania.

Pierwszy pod szlifierkę poszedł stolik i krzesełka Bartusia zakupione kiedyś w Biedronce.

Kolor blatu i siedziska krzesełek (granat) doprowadzały mnie do szaleństwa!


Tak wyglądał przed rozebraniem na części pierwsze:





Zdjęcia z pracy nad stolikiem gdzieś mi wcięło (pewnie znajdą się jak nie będą potrzebne ).

Potrzebujemy:

* papier ścierny,

* szlifierka (bez niej też damy radę),

* nitro ( do odtłuszczenia),

* farby ( ja użyłam białej emalii akrylowej do drewna i metalu Dekoral ) ,

* colorex ( do zrobienia różnych kolorów z białej farby),

* wałek flokowy, kuweta na farbę,

* farba tablicowa,

* lakier akrylowy.


Rozkręcamy stolik i krzesełka na części, szlifujemy, odtłuszczamy, malujemy na wybrane kolory, lakierujemy, skręcamy i gotowe :) 








Początkowo był biały blat stolika, ale było jakoś tak mdło, więc powstały "uliczki" z farby tablicowej. Doszły zabawki i zrobiło się kolorowo jak na jarmarku, mimo stonowanych barw stolika i krzesełek.





15 komentarzy:

  1. Super, ciekawe jak propozycja dla dziewczynki by była ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, ciekawe jak propozycja dla dziewczynki by była ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana :* Oj gdybym ja córkę miała i jej zainteresowania znała to coś by się wymyśliło ;)

      Usuń
  3. Genialne, poważnie. Masz talent dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super a gdzie kupujesz farbę tablicowa? i tylką ja malujesz czy jakiś podkład??? Martyna kicińska

    OdpowiedzUsuń
  5. super a gdzie kupujesz farbę tablicowa? i tylką ja malujesz czy jakiś podkład??? Martyna kicińska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farbę przywiózł J., kupił w jakimś budowlanym, bo promo była, Tikkurila Liitu ;) Bez podkładu mazniete na raz i efekt niesamowity, malujemy, ścieramy, a ona jak nowka sztuka ;)

      Usuń
  6. Podziwiam za talent! :) Piękna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Talent może za dużo powiedziane, ale moje zdarte ręce od papieru sciernego cieszą sie z takiego komplementu :) Dziękuje :*

      Usuń
  7. Zmiana zdecydowanie na plus, wcześniej był taki pstrokaty ;)
    I zauważyłam zmiany na blogu ;)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana :* Mam nadzieję, że zmiany idą w dobrym kierunku ;)

      Usuń
  8. Genialne! ☺widać ten kunszt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne! ☺widać ten kunszt!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi Cię gościć :) Będę wdzięczna, gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.