środa, 4 listopada 2015

Koszyczki

                          Na jednej z grup na fb zobaczyłam cudne zdjęcie przemiany serwetek w mini                                       koszyczki.
                          Pierwsza myśl- robię!, kolejna- po co mi kurzołapy...

                          Nie potrafiłam oprzeć się ich urokowi i oto są :) I już nie myślę, że to kurzołapy, a                               świetny dodatek upiększający nasze domy, bo tych nigdy za wiele ;)

                          Macie serwetki? To do dzieła!

                          Potrzebujemy:

                          *serwetki,

                          * wikol i woda,

                          * pędzel, naczynia, talerze, szklanki, wazony, itp.



1. Na naczynie ( talerz, wazon, itp.) "narzucamy" naszą serwetkę


2. Ja postawiłam na mniejszy obwód naczynia od serwetki chcąc uzyskać efekt "pofalowania"


3. Rozcieńczonym wikolem z wodą ( 1:1) nasączamy całą serwetkę, pozostawiamy do wyschnięcia. Po wyschnięciu zdejmujemy z naczynia ( pomagałam sobie śrubokrętem płaskim delikatnie podważając).




4. Gotowe :) 













10 komentarzy:

  1. Romantyczne, delikatne, urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dłuższego czasu chodzi mi po głowie takie DIY. Zwłaszcza, że teściowa ma sporo takich serwetek ;) Ja bym spróbowała to jeszcze polakierować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och zazdroszczę tych serwetek od teściowej ♥ Wikol po wyschnięciu na jednej z serwetek dał właśnie taki efekt polakierowania, a nad drugą tak się właśnie zastanawiam czy jej nie maznąć lakierem- dziękuję za wskazówkę ♥

      Usuń
  3. Ciekawe i mają w sobie wiele uroku :) Ale u mnie pewnie pełniłyby rolę "kurzołapów" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ U mnie Bartuś nie pozwoli żeby cokolwiek się kurzyło ;) Jedną z serwetek przeznaczył na gniazdko dla ceramicznego ptaszka- róże rozkruszył, dodał swoje przydasie i pilnuje żebym przez przypadek nie zburzyła jego koncepcji ;)

      Usuń
  4. Cudownie! Pomysł bardzo pękny :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi Cię gościć :) Będę wdzięczna, gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.