czwartek, 11 czerwca 2015

A nóż widelec...?

Dni coraz dłuższe, a czasu coraz mniej- paradoks...

Nie mam wścibskich sąsiadów, co zaglądają przy każdej możliwej okazji przez okno. Nie myślałam nawet o zasłonach, żaluzjach, zazdroskach, ale czegoś mi brakowało mi w oknach kuchni...

Miałam zasłonkę (jedną!, gdzie druga? nie wiem... pewnie znajdzie się w najmniej oczekiwanym momencie).

Przecięłam ją na pół, poprawiłam brzegi na maszynie i zabrałam się za transfer.

Miały być stemple, ale z moimi zdolnościami wolałam nie ryzykować :p

Jak zrobić transfer krok po kroku pokazywałam tutaj :)

Zamiast łyżki do odbicia wzoru poszłam na łatwiznę i użyłam wałka do ciasta.

Przy tak dużej ilości materiału i grafik do skopiowania to był strzał w dziesiątkę :)

Szybko i łatwo :)



Potrzebujemy:

*materiał, na który zostanie przeniesiona grafika,

*rozcieńczalnik Nitro,

*wybrana grafika,

*gąbka,

*wałek,

*taśma klejąca,

*nożyczki.












13 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie się prezentuje i co najważniejsze nikt nie ma takich zasłon jak TY:) Ja transfer zawsze robiłam na aceton.... zapach średni:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Na acetonie nie chciało mi wychodzić :/ Nie wiem co robiłam źle... Wszystko na razie robię na nitro, ale zapach potrafi przyprawić o ból głowy (mimo, że robię to na zewnątrz) :/ Ale słyszałam o transferze na bazie olejku lawendowego, będę niedługo testować ten sposób :) I mam cichą nadzieję, że się uda :) Ściskam mocno :*

      Usuń
  2. Super, a do tego oryginalna - nikt takiej nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląda ta zasłonka, niepowtarzalna :) Ja nigdy nie robiłam transferu, chociaż nie raz mnie kusiło. To już chyba pora, aby coś "stransferować".
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że trzeba spróbować, zwłaszcza, że kusi :) Robota łatwa i gdyby nie ten zapach nitro powiedziałabym, że przyjemna ;) Czekam z niecierpliwością na efekty :*

      Usuń
  4. Jejuuu jak to genialnie wygląda! Pomysłowe ;))..

    http://mackenziexox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięne i przede wszystkim oryginalne! Uwielbiam takie wyjątkowe przedmioty :) Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jak dla mnie bomba, wypróbuję wałek, dzięki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wałek jest genialny, polecam i czekam na efekty :) Ściskam mocno :*

      Usuń
  7. Akurat jeśli chodzi o obrus to do jadalni nadaje się pewnie znakomicie. W przypadku gdy np. serwujemy jedzenie to jeszcze możemy użyć dobrych sztućców https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/sztucce/sztucce-do-serwowania-potraw które na pewno fajnie się będą komponowały z takim wystrojem.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi Cię gościć :) Będę wdzięczna, gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.