czwartek, 12 marca 2015

Badyle

Dzisiaj coś szybkiego, coś co wprowadzi wiosenny, świąteczny (?) klimat.

Wiosnę czuć w powietrzu na długich spacerach.

Nazbieraliśmy z Bartusiem badyli z wierzby i zaczęła się zabawa.

Miał być wianek, wyszedł królik.

Potrzebujemy:

* gałęzi ( my wybraliśmy wierzbę, bo jest giętka i się nie łamie tak łatwo),

* kawałek drucika,

* sznurek, kordonek, mulina-podobne kolorystycznie do gałęzi,

* żyłka,

* ozdoby ( u nas bazie, kwiatuszki, wstążka i bukszpan).


Z kilku gałęzi tworzymy koła, uszy -na środku "łapiemy" kawałkiem drucika, owijamy kordonkiem. Gdy wszystko się trzyma pozbywamy się drucika. Łączymy wszystko do siebie żyłką, ozdabiamy wg. uznania. I gotowe :) Wieszamy na drzwi, w salonie- gdzie tylko chcemy. Uszy miały być całe w baziach, ale nie nazbieraliśmy ich za wiele- wszystko przed nami :) W końcu wiosna dopiero się budzi z zimowego snu :)














zBLOGowani.pl

12 komentarzy:

  1. Ale urocze i to tego bardzo proste się wydaje do zrobienia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie prosty i szybki sposób :) Dziękuję :*

      Usuń
  2. WOW! Basiu! Zawsze Twoje posty są oryginalne i nie nadymane. Robisz rzeczy, które są nieoklepane, czasem mało modne, a przez to niepowtarzalne! Robisz z małych rzeczy WIELKIE cuda! Uwielbiam klimat na Twoim blogu, pachnie mi tu swojską chatą, ciepłym ciastem, zawsze piszesz "nazbieraliśmy", "robiliśmy", domyślam się że z synkiem, a to wprowadza w nastrój beztroskiej zabawy z mamą. Uwielbiam Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za takie słowa dziękuję po stokroć, bo unoszą mnie wysoko, wysoko i jest mi niezmiernie miło, a przede wszystkim mam ogromną motywację :* Dziękuję ♥

      Usuń
  3. Jaki fajny królik!!! Idealny na zbliżające się święta. Poza tym prosty w wykonaniu i efektywny- takie dekoracja uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Mimo, że już po świętach króliś nadal się u nas gości ;)

      Usuń
  4. Super badylasty kicek. Kiedyś z Miłkiem zwijałam gniazdka. Niedługo je powieszę ponownie jako powitanie wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW....jestem pod wrażeniem....Niestety ja takich zdolności nie posiadam...ale przynajmniej sobie popatrzę:) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdolności i u mnie brak, a kicek jest na tyle prosty, że wystarczy chwila, by go stworzyć- trzeba próbować :) Ściskam mocno :*

      Usuń

Miło mi Cię gościć :) Będę wdzięczna, gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.