poniedziałek, 2 czerwca 2014

Perełki

Dzisiaj na szybko i pod wpływem chwili,miało być coś innego ;) 

Bartuś dorwał się do mojego pudełka z "błyskotkami"-efekt? Nie pytajcie...Upodobał sobie kuleczki,perełki i inne...

Z tego co udało się ocalić zrobiłam bransoletki 

Potrzebujemy:
*koraliki,perełki,itp.
*wstążkę,koronkę,tasiemkę,
*igłę,żyłkę (nitka nie da rady-testowałam),
*ciepły klej
*dużo cierpliwości ;)


Jedna z bardziej znanych metod zrobienia bransoletki ze wstążki









Ta sama metoda na koronce



I bransoletka na szybko z użyciem ciepłego kleju (można pobawić się w przyszywanie ozdób,ale ja już nie miałam serca,więc poszłam na totalną łatwiznę ;)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi Cię gościć :) Będę wdzięczna, gdy pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.